Zwroty / Wymiana


ZWROT

Jeśli zechcesz zwrócić towar zakupiony na stronie mumkashoes.pl, masz na to do 30 dni od daty otrzymania paczki.

2 sposoby na zwrot:

1. Paczkomat Inpost bez drukowania etykiety rejestrując zwrot na stronie Szybkie Zwroty Inpost

- wybierz rodzaj paczki - średnia
- numer zamówienia znajdziesz w e-mailu z zamówieniem
- nie wypełniasz Numer zwracanej paczki

Koszt przesyłek zwrotnych poprzez Szybkie Zwroty ponosi klient (Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta). Jest to koszt 14,00 zł potrącany przy zwrocie środków za zamówienie.

2. Dowolna firma kurierska na własny koszt, na podany niżej adres:

COMPLETIO - MUMKA Zwrot
Jędrzejowska 47, 93-636 Łódź
e-mail: info@mumkashoes.pl
tel dla kuriera: +48 535 067 525  (to jest nr TYLKO dla kuriera do zwrotu)

UWAGA! Nie polecamy robienia zwrotów z Poczty Polskiej**

Pobierz formularz zwrotu

i wypełnij go. Wyślij go na info@mumkashoes.pl lub dołącz do paczki ze zwracanymi produktami.

 

**Poczta Polska w 80% przypadków nie dostarcza do nas paczek. Kurier PP "niby" zostawia awizo, którego nigdzie nie ma. Po czym paczki klientów giną na poczcie i to klient musi składać reklamację i czekać tygodniami na odnalezienie paczki.

 

WYMIANA

Jeśli zakupiony towar jest za mały, za duży chcesz wymienić na inny model, nasz sklep proponuje Ci możliwość wymiany. W przypadku wymiany wysyłamy przesyłkę z odpowiednim rozmiarem/towarem, doręczający ją kurier odbiera ten niepasujący. Koszt takiej wymiany to 28 zł płatne przelewem na konto.

Można również zwrócić produkt na własny koszt. Wtedy koszt ponownej wysyłki nowego modelu/rozmiaru wynosi 14,00 zł.

Kupujący, który odeśle dany model butów i ponownie zamówi ten sam model butów w innym rozmiarze; jest to traktowane jednoznacznie jako wymiana produktu. Zatem zostanie potrącona kwota 14,00 zł za taką wymianę.

Pobierz formularz wymiany

 *Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

NIEODEBRANIE PACZKI z WINY KUPUJĄCEGO

W przypadku nieodebrania przesyłki z winy kupującego, Sklep Internetowy pobierze opłatę (za "przesyłkę i zwrot paczki" z zamówieniem) w wysokości 28,00 zł od Kupującego.
Jest to koszt poniesiony przez Sklep Internetowy wypłacany firmie kurierskiej za samą przesyłkę. 

 

W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce.


Social Proof
0,78 zł
456,78 zł
123.456,78 zł